vineri, octombrie 23, 2009

Un parfum, o excursie...


Un parfum, o excursie…

ibmartin






Un tânăr simpatic şi decent îmbrăcat se plimba de colo- colo în zona hotelului Intercontinental din Bucureşti, la un moment dat, tânărul vede o domnişoară înaltă, uscată, nu prea frumoasă, spre care prinse a alearga disperat.

— Domnişoară, domnişoară, iertaţi-mă că vă deranjez…
— Dar nu este nici un deranj, îl contracară aceasta, măsurându-l din cap până-n sandale.
— Putem sta un pic de vorbă? Vă răpesc doar un minut!
— De ce doar un minut?, întrebă domnişoara, zâmbind complice.
— Pentru că eu, în general, sunt foarte rapid.
— Dar asta nu este bine, domnule! În chestii de genul acesta trebuie să ai răbdare... Preludiul este foarte important...
— Nu, că răbdare am. Iar despre preludiu, nici nu ştiu de când n-am mai fost la un concert! Cred că un preludiu de Bach ar fi o idee interesantă.
— Bine, că ai răbdare, că Bach s-a dus de mult! Vreau să-ţi spun, înainte ca dumneata să mă întrebi ceva, că azi-dimineaţă, Nety Sandu, de la ProTv, mi-a prezis că voi avea o întâlnire care s-ar putea să-mi schimbe viaţa...
— Fantastic! Şi câtă nevoie este de oameni de acest tip în societatea noastră! Care să previzioneze, să fie predictibili... Pe care guvernul să se bizuie!
— Gând-la-gând. Acum e rândul dumitale!
— Domnişoară, doream să vă întreb dacă vă place să frecventaţi discotecile şi cluburile de fiţe?
— Oau! Mă mai întrebaţi, răspunse plină de efuziune, lăsându-şi capul pe spate.
— Parfumurile scumpe, de firmă, vă plac?
— Ce întrebare! Cred c-a fost retorică, mai adăugă tânara, cuprinsă de un optimism aproape contagios. Tremura toată, iar privirea îi era umedă, semn că nu mai era mult până la plâns. Păşeau unul lângă celălalt. Părea că este gata să se producă un coupe-de-foudre1.
— Vă place să voiajaţi cu avionul?
— Enorm, spuse şi se îmbujoră din cap până-n genunchi, dându-şi ochii întruna peste cap, în timp ce, cu fruntea, din prea mult elan, lovi zdravăn un stâlp de iluminat stradal.
— O excursie, să zicem la New York, via Paris, v-ar crea plăcere?
— Mai în-în-încape vorbă, bâigui cu respiraţia sacadată, într-o stare vecină cu orgasmul.
— Mulţumesc, vă mulţumesc din suflet! Dacă aţi şti de când v-aştept!
— Daaaa...
— Da! Pentru că fac un studiu pentru Institutul Naţional de Statistică şi de o oră nu s-a mai oprit niciun fraier să-mi răspundă...
— Uuuă, nesimţitule! Asta-i hărţuire sexuală, să vină Poliiiţiaaa... Comunitaraaa... Al dracului, cu preludiul lui!







Niciun comentariu: