sâmbătă, ianuarie 23, 2010

Malpraxis 1

Malpraxis peste ocean
(banc american)



La Spitalul Militar din Washington DC, dimineaţa, doctorul la căpătâiul pacientului proaspăt operat.


Domnule, vă felicit pentru curajul şi rezistenţa dumneavoastră! Rar mi-a fost dat să dau peste un bărbat atât de viteaz. Cu cât stoicism aţi îndurat, până la urmă, totul.
―Vă mulţumesc!
―Dar am şi eu o curiozitate, sergent...
―Ordin, domnule colonel!
―Totuşi, nu înţeleg de ce te-ai opus la administrarea anesteziei, că doar...
―Ştiţi, domnule doctor, eu venisem, de fapt, în vizită la un fost camarad de-ai mei, de la salonul 200. A fost adus rănit din Irak şi...
―Ceasu’ rău! OK, sergent, dar nu puteai să spui!?
―Am vrut, dar dumneavostră sunteţi mai mare în grad şi nu am vrut să par un militar nesubordonat.
―Bravo, tinere! SUA, de oameni ca dumneata are nevoie! Oameni care să-şi cunoască locul. Care să respecte regulamentele şi ordinele militare.
―Vă mulţumesc!
―Îmi cer scuze! Dacă nu raportezi malpraxis-ul, am să te propun spre avansare! Locotenent, e bine?
―Domnule doctor, pe când veneam încoace, mă luase aşa o durere de amigdale...
―Păi, de ce nu spui aşa, căpitane!
―OK, doc! Ştiţi, dar n-aş vrea să avansez pre amult! Vreau să mai şi trăiesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu