duminică, ianuarie 03, 2010

Făt-Frumos cu ombilicul de aur

(poveste cu tâlc politic – ediţie revăzută şi adăugită)

de ibmartin




Bine v-am găsit copii!
Nu, nu vă speriaţi de faţa mea! Vin de la un parastas cu dar... în natură!
În seara aceasta veţi asculta povestea „Făt-Frumos cu ombilicul de aur”. Adaptare şi piercing după marele succes internaţional „Hai, vino-n gara noastră mică, să-l vezi pe-al nostru cum mai pică!”, piesă scrisă şi regizată de marele cantautor Wiorel Hrebenschmidt.
Trebuie să vă spun, însă, că absolut fără voie, am fost martor la această fantastică întâmplare fiindcă fusesem angajat de primarul „care este” să anunţ poporul că, din cauză flăcărilor violet din soba ţarului Ignatenko, „Vanghelionul” 2010 nu va mai avea loc. SS indescifrabil: Marean... Goagăl şi Asociaţii.
Deci, a fost odată, chiar de mai multe ori, a fost un Sexi-Club în zona Ferentari, colţ cu strada Veseliei, un stabiliment notoriu unde îşi ducea existenţa Făt-Frumos împreună cu Ileana-Ozânzeana pe care i-o furase Zmeului-Zmeilor de la Sexi-Clubul din Plevnei via Kiseleff. În fiecare seară ei se uitau la Manele Tv şi la OTV până când Făt-Frumos s-a îndrăgostit subit de o faimoasă actriţă nominalizată la Premiile „HunterVip” pentru tatoo-ul de pe coapsa stângă unde sta scris cu litere de-o şchioapă: „Pepe: dragoste şi regrete eterne”. Făt-Frumos hotărî pe loc să-i întreprindă o vizită inopinată de tip „blitzkrieg”. Şi, în loc să încalece armăsarul regal, luă tramvaiul 32, în principal pentru faptul că în secolul, de mare graţie şi actualitate, XXI tramvaiele merg fără încasator, iar blatul şi şmenul erau specialitatea sa.
Făt-Frumos, nervos din cale-afară datorită sau, mai bine spus, din cauza rezultatului de la alegerile prezidenţiale, s-a aruncat buluc peste vatman care, la vederea ombilicului de aur cu incrustaţii multiple, a făcut infarct şi a sucombat intempestiv şi, dacă tramvaiul nu s-ar fi oprit, povestea ar mai fi continuat şi astăzi. Maximum (Prigoană) până mâine!
Şi-am încălecat pe un LOGAN şi m-am aruncat la rândul meu pe geam şi... ce să vezi?! Pe refugiul staţiei de tramvai de pe Calea Rahovei strălucea în soare ombilicul de aur al lui Făt-Frumos, cunoscut în zonă drept... „Fane-Dichiseanu cu buricu’ dă goldeanu”! L-am ridicat cu evlavie şi l-am pocnit cu putere de caldarâm. Deodată, din praful produs la impactul cu asfaltul foarte bine întreţinut cu plombe, a ieşit în „carne şi oase” duhul Nicoletei Luciu. Se făcea că era la ProTv şi dansa pentru mine! Băi, frate, când i-am tras un şut... m-am trezit.
M-am trezit din somn! M-am trezit şi de durere pentru că dădusem cu piciorul în servanta vieneză pe care mama mea o avea moştenire de la stră-străbunica ei, împărăteasa Maria Teresa şi calul. M-am dus repede la baie, mi-am tras un pumn peste ochi şi m-am culcat la loc. Doream sa văd ce se întâmplă mai departe.
Eram curios, mai ales, să aflu cum se pune şaua. Ca să încalec.
Nu, nu pe Nicoleta, ci pe Logan, pentru că eram înscris la programul „Rabla”.
Şi pentru că povestea noastră are happy-end, trebuie să vă spun că Făt-Frumos a primit un loc de veci în Cimitirul Politic SRL, iar Ileana... Ileana-Osânzeana a plecat la Roma, chemată urgent de însuşi premierul Berlusconi. Silvio Berlusconi.
Şi povestea ar mai putea continua, dar îl văd pe poetul Dinescu cum se apropie, iute ca Vântu, să ia, în sfârşit, cuvântu’.
Noapte bună copii! Aţi ascultat povestea „Făt-Frumos cu ombilicul de aur”, ediţie revăzută şi adăugită.
Că, dacă n-ar fi fost aşa, Dino Pattricio s-ar fi suit în şa...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu