miercuri, octombrie 31, 2012


Starea vremii...


de Ion Bogdan Martin


Ştirile meteo
anunţă furtună.
Furtună
pe tot teritoriul fiinţei mele.
Ziua de astăzi a fost una tristă.
Încă una.
O zi de hotar abulic
în care prigoriile înnegură cerul
şi nori negri-pământii se adună
din ce în ce mai mult
şi toţi sunt deasupră-mi.
Asupră-mi.
Sunt în mijlocul vâltorii
simt deja fuiorul tăios al vântului
şi câţiva picuri mari,
ca de gheaţă,
cum mă lovesc peste mâini,
peste trup.
Atmosfera e din ce în ce mai dezolantă
mai apăsătoare
Din ce în ce.
Nu mai e mult
Şi natura va dezlănţui potopul
Potopul!
Iar tu te încăpăţânezi,
te încăpăţânezi să deschizi radioul.
Este miezul nopţii
mai poţi prinde ultima ediţie
reglează frecvenţa
şi ascultă starea vremii!
Starea vremii mele, iubito!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu